online chat gratis ohne anmeldung how to write dating message - Informationen zum Thema Fragen und Hilfen im Forum.

best dating site for 40 year old best online dating site for 40 year olds Du kennst dich aus? — Prima. Unser free dating websites for 40 year olds Fragenbeantwortungs-Teamhow to message dating site

best dating site for 40 year olds how to send a message to a girl on a dating website

dating sight for 12 year olds 1 Benutzer in diesem Thread: (0 Mitglieder, und 1 Besucher). 1 Gast/Gäste
Antwort schreiben 
dating quizzes for 12 year olds single mother quotes for facebook how to send a message on dating site | single name facebook account 2014
dating advice for 12 year olds single parent quotes for facebook [Syn]: Syntax, Phraseologie  » single quotes for fb Erledigt: Heute Heute Baumdiagramme
▶ Es handelt sich hierbei um strukturelle Mehrdeutigkeit die man in zwei Baumdiagrammen zeichnen soll

what is the right dating site for me 09.11.2011, 18:19:53 sala de chat online
sala de chat online venezuela what is the best dating website for me Beitrag single name on facebook 2014 chrome
what is the best dating site in nyc how to choose online dating photos 98_exclamation Baumdiagramme
Hallo Linguisten!

Ich studiere Linguistik als KF und habe eine Hausaufgabe, die ich nicht lösen kann:

Zeigen Sie die strukturelle Ambiguität der Phrase "den Elefanten in seinem Pyjama erschiessen" durch Konstituentenklammerung und durch Baumdiagramme a la Poole.

Vielen Dank für eure Hilfe!

Lg

Alle Beiträge dieses Benutzers finden
Diese Nachricht in einer Antwort zitierenReturn to top
how to choose online dating name 09.11.2011, 18:24:27 make your own dating website free
make your own dating site free how to show your single status on facebook Beitrag how to make dating profile picture
how to choose a photo for online dating best dating website for over 40s uk RE: Baumdiagramme
Wessen Pyjama ist es?

Webseite des Benutzers besuchenAlle Beiträge dieses Benutzers finden
how to write a great profile for online dating 09.11.2011, 18:27:47 how to choose a name for online dating
how to choose a screen name for online dating how to write a profile for internet dating Beitrag what is a good dating site for free
online dating site berlin how to write an introductory email for online dating RE: Baumdiagramme
Entweder der des Täters oder der des Elefanten

free chat apps for mobile phones 09.11.2011, 18:57:08 how to make a great dating profile
how to make your dating profile attractive how to write a rejection email for online dating Beitrag facebook single name trick bangla
what is the best dating site for long term relationships dating kostenlos für männer RE: Baumdiagramme
what is the best dating site for relationships (09.11.2011 18:27:47)Unsicher schrieb: facebook single name trick androidEntweder der des Täters oder der des Elefanten
Oder einer anderen dritten Person, ja. Wie man das ganze jetzt jeweils kennzeichnet, sowohl mit Klammern als auch als Baum, weiß ich auch nicht, dazu fehlen mir leider die Grundlagen Traurig Dürfte aber auch von der verwendeten Syntax-Theorie abhängen. "In seinem Pyjama" ist ja an und für sich eine Präpositionalphrase, also (PP in (NP (DET seinem) Pyjama)) oder so ähnlich. Nur, wie man jetzt die Ambiguität kennzeichnet, weiß ich eben nicht.

picking a screen name for online dating 09.11.2011, 20:57:29 how to choose online dating username
how to write a profile on a dating site examples writing a good first message on a dating site Beitrag facebook single name trickbd
what is the best dating website for over 40 how to write good emails on dating websites RE: Baumdiagramme
Welche Vorschläge für die Klammerung hättest du denn (um mal didaktisch vorzugehen Zwinker )?

partnersuche bauernzeitung 15.11.2011, 21:58:04 how to make money through dating site
how to set up a great dating profile what makes a good dating profile photo Beitrag facebook single name trick 2016
how to write a good email on a dating site salas de chat on line RE: Baumdiagramme
Ich glaube nicht, dass das für die Beantwortung der Frage wichtig ist (weil man Klammerstrukturen immer 1:1 in Syntaxbäume umwandeln kann), aber mich würde interessieren, was „Baumdiagramme a la Poole“ sind. Wer oder was ist Poole? Google hat mir da nicht geholfen.

Und damit keiner behaupten kann, dass einem hier nicht geholfen wird, will ich einen Lösungsansatz versuchen:

Lesart 1: [ [ [den Elefanten]NP [in seinem Pyjama]PP ]NP erschießenV ]VP (der Elefant trägt Pyjama)

Lesart 2: [ [den Elefanten]NP [ [in seinem Pyjama]PP erschießenV ]VP ]VP (der Schütze oder ein Dritter trägt Pyjama)

Je nachdem, welcher Spielart von Syntaxtheorie Dein Dozent anhängt, sollst Du die inneren NPs vielleicht N' oder N1 nennen (und das Analoge gilt dann für die inneren VPen).

Hallo, ich bin how to write an email to a woman on a dating site DarfIchMalGanzDummFragen und seit 15.04.2011 07:58:27 hier angemeldet.
chat für singles ab 18 15.11.2011, 22:46:44 how to create a great dating profile
how to write good online dating message choosing a good online dating username Beitrag facebook chat software for java mobiles
best way to write someone on a dating site how to message someone on dating sites RE: Baumdiagramme
Da fehlt mir noch die Lesart, dass der Elefant den Pyjama eines Dritten trägt. (Auch nicht absurder als die anderen zwei, finde ich.)

how to write a dating profile about yourself how to write a dating profile headline how to write a dating profile how to write messages on dating sites Mitmachen, mitgestalten, mitwissen: best dating websites for 40 year olds best dating site for 40 year old woman best dating site for 40 year old man Glottopedia: the free encyclopedia of linguistics
how to message someone you know on a dating site 03.12.2011, 18:40:06 example first message dating site
sample first message dating site how to message someone on a dating site examples Beitrag how to make a dating website successful
how to create a dating profile online how to identify a fake dating profile RE: Baumdiagramme
Ist das nicht einfach auch die Lesart 2 von Darfichmalganzdummfragen?

how to set up a dating agency in the uk
"So the whole reason the French people can't really dance
Is because they haven't got the beat in their blood.
And why don't they live and breathe the beat?
Because their language has no tonic accent."
how can i find out if my boyfriend is on a dating site for free Martin Solveig ~ Heart of Africa
how to tell a fake dating profile 03.12.2011, 18:50:05 partnersuche china frau
how do i show i'm single on facebook how to make a fake dating profile Beitrag singles düsseldorf kostenlos
how to start a free dating site best dating site for serious relationships australia RE: Baumdiagramme
Wie das nun geklammert wird, ist nicht meine Welt. ich weiß nur, dass es diverse Möglichkeiten gibt:
  1. Der Elefant trägt seinen eigenen Pyjama und wird erschossen.
  2. Der Elefant trägt den Pyjama des Schützen und erleidet o.a. Schicksal.
  3. Der Elefant trägt den Pyjama eines diskursgegebenen Dritten und erleidet o.a. Schicksal.
  4. Der Schütze trägt seinen eigenen Pyjama und tut dem Tier Ungutes.
  5. Der Schütze trägt den Pyjama eines diskursgegebenen Dritten und tut dem Tier Ungutes.
  6. Der Schütze trägt den Pyjama des armen Elefanten, welchselbiger zu allem Überdruss auch noch erschossen wird.

how to find out if someone is on a dating site for free uk Noch mehr solche Beispiele und die armen Viecher sind ausgestorben.

veranstaltungen für singles in regensburg choosing a online dating username fun online dating usernames good dating sites in germany Mitmachen, mitgestalten, mitwissen: most popular dating app in germany how do you show you are single on facebook how to show you are single on facebook timeline Glottopedia: the free encyclopedia of linguistics
how to write a profile on dating website 04.08.2012, 17:53:24 how to write dating emails
how to make single show up on facebook timeline example good first message dating site Beitrag how to write a good dating message
free open source dating software best way to start a conversation in online dating RE: Baumdiagramme
Kleiner Nachtrag: "Parsing in Pajamas", ein Beitrag von "Johnson" im how to make it show you're single on facebook Economist: online dating sites for 12 year olds

how do you show you're single on facebook indonesia proxy list for facebook single name indonesia proxy for fb single name free dating script open source Mitmachen, mitgestalten, mitwissen: how to write a good profile on dating site how to write a profile on dating site how to write a good profile for dating site Glottopedia: the free encyclopedia of linguistics
how to write good messages on dating sites « how to write someone on a dating site | sample first message on a dating site »
Antwort schreiben 

how to start a message to a girl on a dating site Möglicherweise verwandte Themen...
single name facebook 2014 funny online dating username Thema:how to make money running a dating website online dating for 50+ year olds Verfasserhow to make money off a dating website how do free dating apps make money Antworten:how to write a profile about yourself on a dating site how does free dating sites make money Ansichten:how to make the first move on a dating site how to write an introductory email online dating Letzter Beitrag
  how to write a great first message on a dating site how to write your first message on a dating site how to start an online dating message 31.363 how to write an introductory email on an online dating site 08.04.2009 17:19:45
building an online dating website: how to make a dating website from scratch

how to start a conversation in online dating how to write an online dating email to a woman Gehe zu:

how to start a conversation in an online dating site 1 Benutzer in diesem Thread: (0 Mitglieder, und 1 Besucher). 1 Gast/Gäste